كتاب: بازاريابي آنلاين زعفران ايران
پیشگفتار
در طول تاریخ بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی به شدت تحت تأثیر تکنولوژیها و فنآوریهای دوران خود بودهاند و در طول زمان از این فنآوریها در جهت تحول در استراتژیهای خود بهره بردهاند، به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاریابی نیز نقشهای خاص خود را ایفا نموده و سعی نموده است تا با استفاده از این ابزارهای تکنولوژی، به نحوی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده نماید. پیشرفتهای به دست آمده در زمینهی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهههای اخیر، تأثیرات شگرفی بر روی اقتصاد و تجارت و به طور کلی بر روی تعاملات انسانی گذاشته و به طبع آن، ظهور فناوری اطلاعات و سرعت رشد آن، استراتژیهای بازاریابی را نیز به طور کامل متحول نموده است. بسیاری از سازمانهای تولیدی، خدماتی تحت تأثیر این فنآوریها، استراتژیهای بازاریابی خود را به گونههایی طراحی و تدوین مینمایند تا از مزیتهای رقابتی حاصل از آن به نحو مطلوبی استفاده نمایند.
هدف از کتاب حاضر شناسایـی و رتبه بندی مشکلات بازاریابی آنلاین زعفران ایران بوده است. کتاب حاضر از لحاظ روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و از لحاظ هدف از نوع کاربردی ميباشد. جامعه آماري اين کتاب شامل مشتريان عمده زعفران ايران بوده و نمونه آماری طبق فرمول کوکران براي جوامع نامحدود به تعداد ۳۸۴ نفر محاسبه شده است. روش نمونهگیری نیز تصادفی در دسترس بوده است. ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده كه محقق ساخته و روایی و پایایی آن محاسبه شده است. در کتاب حاضر با مطالعه در مبانی مقالات و پژوهشهاي پيشين، در ابتدا تعداد ۸ معیار و ۳۱ زیر معیار اوليه از طريق طيف ۹ درجهاي به روش دلفي مشخص و در اختیار ۱۵ نفر از خبرگان قرار گرفت و سپس در دو راند خبرگان در تعداد ۸ معیار اصلی و ۲۵ زیرمعیار به توافق رسیدند و در مرحله بعدی از تحلیل عاملی تأییدی مرحله دوم این ابعاد رتبهبندی شدند و در نهایت رتبه ابعاد به ترتیب میزان اثرگذاری از رتبه اول تا سوم مشخص گرديد كه عبارتند از: ت، آمادگي افراد، بازار، دولت، دسترسي اينترنتي.
شيوه سازماندهي کتاب حاضر به صورت زیر میباشد.
فصل اول: گیاه زعفران
فصل دوم: اینترنت
فصل سوم: بازاریابی اینترنتی
فصل چهارم: بازاریابی آنلاین زعفران
فصل پنجم: پیشینه بازاریابی آنلاین
فصل ششم: مطالعه موردی
فصل هفتم: یافتهها
فصل هشتم: جمعبندی
كتاب: بازاريابي آنلاين زعفران ايران
بازاریابی ,کتاب ,حاضر ,استراتژیهای ,بوده ,استفاده ,کتاب حاضر ,و در ,استراتژیهای بازاریابی ,شده است ,از لحاظ ,بازاريابي آنلاين زعفران ,كتاب بازاريابي آنلاين
درباره این سایت