محل تبلیغات شما

دانلود مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان مرکزی

نویسنده:
دكترمهدی نورسینا – عضو هیئت علمی دانشگاه ازاد اسلامی
علی فلاح – دانش آموخته مدیریت دولتی گرایش مالی دانشگاه ازاد اسلامی واحد نراق
حمید غفوری – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل دانشگاه ازاد اسلامی واحد نراق

چکیده:
در پژوهش حاضر به بررسی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان مرکزی پرداخته شده است. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش، توصیفی تحلیلی بوده است.این تحقیق از نوع کاربردی و از بعد زمان مقطعی است. جامعه آماری تحقیق شامل تمامی کارکنان و مدیران شعب بانک کشاورزی استان مرکزی به تعداد ۱۷۵ نفر و حجم نمونه برابر با ۱۲۰ نفر میباشد . نمونه گیری از نوع تصادفی ساده و به منظور جمع آوری اطلاعات در بخش ادبیات نظری تحقیق از طریق مطالعات کتابخانه ای صورت گرفته و در بخش سنجش شاخص های تحقیق نیز از پرسشنامه استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده آمار تحلیلی به دو صورت آمار توصیفی و استنباطی مطرح شده است. نتایج بدست آمده از تحقیق نشان داد که ۱۳ عامل موثر در جذب منابع مالی در بانک کشاورزی در استان مرکزی از دیدگاه صاحب نظران نسبت به بقیه عوامل از اولویت بالاتری برخوردارند و از بین آنها عامل کاهش قیمت تمام شده ی خدمات بانکی ناشی از کاهش زمان دستیابی به خدمات موجود در سیستم بانکی دارای بالاترین اولویت است.

كتاب: بازاريابي آنلاين زعفران ايران

تاثیر گمرک الکترونیکی بر عملکرد صادراتی از منظر صادرکنندگان

مروری اجمالی بر گمرک الکترونیکی

تحقیق ,مالی ,شعب ,بانک ,کشاورزی ,استان ,جذب منابع ,منابع مالی ,استان مرکزی ,بانک کشاورزی ,ازاد اسلامی ,کشاورزی استان مرکزی ,بانک کشاورزی استان ,دانلود مقاله شناسایی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها