۱. تعیین رابطه میان هوش هیجانی)(EQو میزان موفقیت در اجرای مدیریت کیفیت جامع)(TQM
۲. تاثیر سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی کارکنان بانک سامان
۳. ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان طلافروشی کاشان بر اساس الگوی فنکیفیت خدمات
۴. بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان
۵. بررسی تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان(مطالعه میدانی: دبیرستان های شهر تهران)
۶. بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار شهروند سازمانی در کارکنان شهرداری کاشان
۷. خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران)
۹. بررسی و توسعه رفتار بازار گرایی صادرات شرکتهامطالعه موردی: صنعت فرش ایران
۱۱. بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار یابی بین الملل
۱۲. بررسی عوامل موثر بر میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی
۱۳. بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا
كتاب: بازاريابي آنلاين زعفران ايران
بررسی ,مطالعه ,کارکنان ,کیفیت ,خدمات ,تاثیر ,مطالعه میدانی ,مقالات اولین ,صنعت فرش ,بین الملل ,شهر تهران ,مدیریت، اقتصاد، حسابداری ,المللی مدیریت، اقتصاد، ,مقالات اولین کنفرانس
درباره این سایت